Niet tevreden? Geld terug!

Niet tevreden? Geld terug!

Nadat je de sokken hebt ontvangen heb je deze 14 dagen de tijd om te beslissen of je de sokken wilt houden, of dat je ze liever terug stuurt. Op deze pagina hebben we alle spelregels rondom retouren op een rijtje gezet.

Conditie van de sokken

  • Je mag de sokken beoordelen zoals je in een fysieke winkel ook zou doen.
  • We willen de sokken graag terug met origineel aangehechte labels.
  • Uit oogpunt van hygiëne mogen de sokken niet gedragen zijn.

Retour sturen.

  • Stuur ons een mailtje met de artikelnummers welke je retour wilt sturen, samen met je bestelnummer. We zijn ook heel benieuwd naar de reden van retour, maar je bent niet verplicht dit erbij te zetten.
  • Vervolgens pak je de sokken in (je kunt de verpakking waarin wij de sokken verstuurde hergebruiken)
  • Vergeet niet (een kopie van) de pakbon mee te sturen, zodat we weten van wie het pakketje afkomstig is.
  • Verstuur de sokken voldoende gefrankeerd naar:
    • Sockyzz retouren
    • Helios 280
    • 7904 HP Hoogeveen
  • Je mag zelf kiezen of je de sokken als brief opstuurt of als brievenbuspakje (met track&trace) het risico voor de verzending ligt bij de verzender.
  • Je mag ook het modelformulier voor herroeping gebruiken, deze download je onderaan deze pagina.

Hoeveel geld krijg je terug.

  • Stuur je de hele bestelling terug? Dan ontvang je het volledige aankoopbedrag + eventueel betaalde verzendkosten van ons naar jou terug.
  • Stuur je een deel van de bestelling terug? Dan ontvang je het aankoopbedrag van de teruggestuurde producten.
  • De verzendkosten welke je maakt voor het terugsturen van de sokken zijn voor jouw rekening.

Hoe betalen we terug.

  • We houden van een snelle afhandeling, daarom ontvang je binnen 3 werkdagen het geld terug op je rekening.
  • We betalen jouw terug zoals je ons hebt betaald
  • PayPal betalingen storten we terug op je PayPal rekening.
  • Creditcard betalingen storten we terug op je creditcard.
  • Het terug te betalen bedrag ontvang je op het bankrekening nummer waarmee je ons hebt betaald, dit om fraude te voorkomen.

Is iets niet helemaal duidelijk of heb je nog vragen? Onze klantenservice helpt je graag verder!

Download hier het modelformulier voor herroeping.