Klanten Service

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt eenvoudig via onze webshop bestellen, zoek het product wat je zou willen bestellen via de zoekfunctie of ga naar de juiste categorie. Vervolgens selecteer je de juiste maat en klik je op in winkelwagen. Nadat je alle gewenste producten in je winkelwagen hebt toegevoegd, kies je voor ga door met afrekenen. Vul de gevraagde gegevens in en selecteer de gewenste betaalmethode. Als laatste wordt u doorverwezen naar de door u gekozen betaalmethode.

 

Hoe lang duurt het voor ik mijn sokken in huis heb?

We versturen iedere dag, afhankelijk van de drukte ontvang jij je bestelling binnen 2 werkdagen in Nederland en België.

 

Mijn bestelling is niet juist of incompleet

Heel soms maken we en foutje, heb je de verkeerde (maat) sokken ontvangen? Of is er iets anders mis met je bestelling? Meld het ons, en wij lossen het op! Je kunt ons mailen, bellen of een bericht sturen via Facebook Messenger.

 

Ik ben toch niet helemaal tevreden

Zijn de sokken toch niet helemaal wat je er van verwacht had? Je kunt ze gewoon terugsturen. Kijk op de pagina over retouren  voor uitleg hoe we dit gaan regelen.

 

Ik heb een klacht

Klachten daar kunnen we van leren, je kunt je klacht het beste kenbaar maken via e-mail. Op de contact pagina vind je onze gegevens. We streven er naar je klacht binnen een week afgehandeld te hebben.

 

Ik heb een andere vraag

Neem contact met ons op! Stuur ons een e-mail, bel ons of stuur een berichtje op Facebook. We hebben geen telefoniste, dus mochten we niet direct opnemen, stuur ons een berichtje, je ontvangt altijd binnen een paar uur een reactie.